Nasza historia

| The Body Shop®

Care package

TO NIE JEST ZWYKŁA FIRMA KOSMETYCZNA

Kiedy The Body Shop po raz pierwszy otworzył swoje podwoje       w 1976 roku, był to mały, pomalowany na zielono sklep na jednej   z ulic Brighton w Anglii. Podejście nowej marki do piękna radykalnie różniło się od dużych graczy w branży kosmetycznej. To było proste - etycznie pozyskiwane i naturalne składniki z całego świata, w praktycznych opakowaniach, które można było łatwo uzupełnić. Produkty i rytuały pielęgnacyjne stworzone z myślą o każdym ciele, dzięki którym kobiety czują się dobrze w swojej skórze - nigdy nie obiecując, że będą wyglądać jak ktoś inny.

TO MY ZAPOCZĄTKOWALIŚMY ZMIANY SPOŁECZNE

Ponad 40 lat temu takie podejście wyprzedzało konkurencję. Dzięki pasji Anity do planety i prowadzeniu kampanii społecznych The Body Shop zawsze był czymś więcej niż tylko marką kosmetyczną. Miał cel - zysk i zasady działały w harmonii. Nasze produkty nigdy nie były testowane na zwierzętach i nie wykorzystywały nikogo do ich wytwarzania. Współpracujemy uczciwie z rolnikami i dostawcami oraz pomagamy społecznościom rozwijać się dzięki naszemu programowi Community Trade. Obecnie w nasze ślady podąża coraz więcej marek i cieszymy się, że możemy je powitać na pokładzie. Świat tego potrzebuje.

E-Gift Cards

Care package

PIĘKNO NA NOWO

Kiedy The Body Shop stawiał pierwsze kroki, przemysł kosmetyczny już miał całkiem sprecyzowane pomysły na to, jak powinny wyglądać dziewczyny i kobiety. Ale Anita wierzyła, że piękno jest źródłem radości, komfortu i poczucia własnej wartości. Uważała, że jej produkty kosmetyczne są stworzone z myślą           o miłości do swojego ciała, a nie o fałszywych obietnicach odchudzania i przeciwdziałania starzeniu się, które kreuje przemysł.

WSPIERAMY KOBIETY I DZIEWCZYNY

Anita jako prawdziwa feministka i działaczka na rzecz praw człowieka zbudowała markę, wzmacniając pozycję dziewcząt           i kobiet poprzez każdy produkt produkt i decyzję biznesową, dążąc do równości i dając kobietom możliwości rozwoju poprzez nasz program Community Fair Trade. Zasady, które niektórzy określają jako „kobiece” - integracja, współpraca i współczucie - są podstawą funkcjonowania naszej marki.

E-Gift Cards

Care package

BIZNES, KTÓRY ZMIENIA ŚWIAT

Marka The Body Shop jest głęboko zakorzeniona w aktywizmie. Nasza pierwsza kampania rozpoczęła się w 1986 roku, gdy Anita połączyła siły z Greenpeace w kampanii Save the Whale, aby zwalczać okrutne praktyki stosowane wobec wielorybów. Anita promowała olej jojoba jako substytut oleju z kaszalotów, który był szeroko używany w kosmetykach w tamtym czasie. Dziś jesteśmy globalną marką godną zaufania, która ma za sobą kilkadziesiąt lat udanych kampanii, mających realny wpływ na świat.