O NAS

The Body Shop jest oryginalną, naturalną oraz etyczną marką kosmetyczną. Szeroka gama produktów The Body Shop obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, twarzy oraz makijażu, a wśród nich także produkty wegetariańskie i wegańskie.  W ofercie można znaleźć kultowe masła,  pachnące żele pod prysznic, balsamy do ciała, peelingi, olejki zapachowe itd. oraz kosmetyki do pielęgnacji twarzy dla każdego typu cery, zawierające unikatowe i starannie wyselekcjonowane składniki z całego świata.

The Body Shop poszukuje unikatowych i naturalnych składników do produkcji kosmetyków w każdym zakątku Ziemi, dążąc jednocześnie do mądrego wykorzystywania zasobów naturalnych. The Body Shop jest pierwszą firmą kosmetyczną, która wprowadziła zasady uczciwego handlu do przemysłu kosmetycznego poprzez swój własny program Community Trade. Ponadto, The Body Shop jako pierwszy wprowadził opakowania, które w całości mogą zostać poddane procesowi recyklingu. Marka jest zaangażowana w liczne akcje na rzecz ratowania środowiska naturalnego.

„Nasza historia rozpoczęła się wraz z wiarą Anity Roddick w to, że możemy zrobić coś rewolucyjnego, aby interes działał na rzecz dobra. Wówczas w 1976 roku powstał The Body Shop. Zawsze znajdowaliśmy nowe rozwiązania, aby przełamać złe tendencje, być silnym i odważnym. Dziś nasze zaangażowanie w to, aby wzbogacać, a nie wykorzystywać środowisko, jest silniejsze niż kiedykolwiek. Dla nas oznacza to wzbogacanie zarówno społeczeństw, jak i planety, jej bioróżnorodności oraz zasobów. Jesteśmy przywiązani do uczciwej współpracy z naszymi farmerami i dostawcami, dzięki czemu pomagamy społecznościom się rozwijać. Nasze produkty wzbogacają, nigdy nie składamy fałszywych obietnic i nie testujemy na zwierzętach. Jesteśmy dumni z bycia oryginalnymi, niezależnymi i z prowadzenia kampanii na rzecz tego, co słuszne; razem możemy dokonać cudów.”