| The Body Shop®

NASZA HISTORIA WALKI O RÓWNOŚĆ

  • Opening Hours

    2003

    Powstrzymajmy przemoc domową

    Naszym celem było podniesienie świadomości   i zwiększenie funduszy na wsparcie lokalnych partnerów pomagających osobom dotkniętym przemocą w rodzinie.

  • Limiting the number of people

    2009-2012

    Powstrzymajmy handel dziećmi i młodzieżą

    Ta kampania przyczyniła się do zmian na bezprecedensową skalę, gromadząc ponad       7 milionów podpisów klientów na całym świecie. W efekcie 24 kraje na całym świecie zobowiązały się do przyjęcia nowych przepisów.

  • Safe social distancing

    2011

    The Global Shea Alliance

    W 2011 roku zebraliśmy interesariuszy               z branży, aby utworzyć Global Shea Alliance. Kluczowym celem aliansu była poprawa produkcji masła shea, rozwój rynku                      i zapewnienie większych korzyści kobietom znajdującym się na dole łańcucha dostaw.

  • Masks and gloves

    2019

    Dream Big z Fundacją Kosmos

    W 2019 roku nasza firma przekazała 5 zł ze sprzedaży każdego zestawu prezentowego „Rakieta”, aby czasopismo „Kosmos dla dziewczynek” mogło trafić w ręce dzieci z małych miejscowości w Polsce.

  • No skincare consultations or product demos

    2019

    Bloody Good: edukacja na temak okresu

    Produkty menstruacyjne nie powinny być luksusem, ale wielu ludzi, którzy mają miesiączkę nie może sobie na nie pozwolić. W 2019 roku nawiązaliśmy współpracę z Bloody Good Period, charytatywnym projektem, który zapewnia środki menstruacyjne dla osób ubiegających się o azyl uchodźców i osób żyjących w ubóstwie.

  • Testers have been reduced to sprays and pumps

    2019

    Plastics for change

    W 2019 roku nawiązaliśmy współpracę z Plastics for Change, aby stworzyć nowe partnerstwo Community Fair Trade, kupując plastik pochodzący z recyklingu z Bengaluru w Indiach.

  • Hand gel will be available around the store

    2020

    Nie jesteś sam. Izolated not alone z NATURA&CO

    Podczas pandemii COVID-19 w 2020 r. wiele krajów zgłosiło gwałtowny      i szokujący wzrost przypadków przemocy domowej. Ponieważ znaczna część świata jest zamknięta, wiele kobiet, mężczyzn i dzieci zostało uwięzionych w domu. Uruchomiliśmy kampanię #IsolatedNotAlone, współpracując z globalną organizacją charytatywną zajmującą się zwalczaniem przemocy domową NO MORE.

Care package

COMMUNITY FAIR TRADE

Nasz społeczny program sprawiedliwego handlu pomógł w walce      o równość kobiet na całym świecie. Poprzez partnerstwa zapewniamy uczciwe wynagrodzenie i dostęp do rynku pracy rzemieślniczkom     i producentom na całym świecie - między innymi w społecznościach wiejskich o ograniczonych możliwościach zatrudnienia. Nasza branża pomogła zatrudnionym kobietom           w znalezieniu stabilnych dochodów, niezależności i szacunku, na jaki zasługują, a także w finansowaniu projektów społecznych, które obejmowały promowanie edukacji dziewcząt i równych wynagrodzeń.

NIEZALEŻNOŚĆ FINANSOWA KOBIET GHANAJSKICH

Od 1994 roku pozyskujemy masło shea poprzez Community Fair Trade w północnej Ghanie. 640 kobiet z 11 wiosek wytwarzają masło shea z dbałością o tradycje, które są przekazywane              z pokolenia na pokolenie. Płacimy im uczciwą cenę za surowce, zapewniając kobietom niezależny dochód, a także pomagamy im wzmocnić pozycję poprzez zwiększenie zaufania i szacunku          w  społeczności. Długoterminowe inwestycje umożliwiły społeczności zbudowanie 7 szkół, które każdego roku kształcą około 1200 uczniów i zapewniają dostęp do pitnej wody i opieki zdrowotnej.

E-Gift Cards

Care package

INICJATYWY POMOCNICZE

Nasz ręcznie tworzony papier i opakowania na prezenty w ramach Community Fair Trade pochodzą w sposób zrównoważony z firmy Get Paper Industry w Katmandu w Nepalu.