Na zawsze przeciwko testowaniu zwierząt


NA ZAWSZE PRZECIWKO TESTOWANIU KOSMETYKÓW NA ZWIERZĘTACH



RAZEM PRZECIWSTAWMY SIĘ TESTOM NA ZWIERZĘTACH

W 1989 roku The Body Shop jako pierwsza marka kosmetyczna zorganizowała kampanię AGAINST ANIMAL TESTING zachęcając branżę kosmetyczną do zaprzestania testowania kosmetyków na zwierzętach. Produkty The Body Shop nigdy nie były i nie będą testowane na zwierzętach. Wszystkie składniki kosmetyków przechodzą szczegółowe testy, abyśmy mogli być pewni, że są one bezpieczne i skuteczne.



ZMIENIAJ ŚWIAT Z NAMI - PODPISZ PETYCJĘ

Możesz pomóc nam w walce o prawa zwierząt. Odwiedź stronę The Body Shop Ltd. i podpisz petycję. Razem możemy zmienić los wielu zwierząt.



JAK TESTOWANE SĄ PRODUKTY THE BODY SHOP (SKORO NIE NA ZWIERZĘTACH)?

Testując produkty The Body Shop korzysta ze zgromadzonych baz danych, komórek utworzonych w warunkach laboratoryjnych oraz pomocy ludzi.  Metoda In-silico analizy komputerowej wykorzystuje łatwo dostępne, istniejące dane, których analiza pozwala ocenić przydatność, skuteczność oraz użyteczność materiałów używanych do produkcji kosmetyków. Testy przeprowadzane na produkowanych laboratoryjnie EPISKIN, stworzonych  na bazie ludzkich komórek skóry, pozwalają nam przeprowadzić kontrolę bezpieczeństwa bez krzywdzenia ludzi czy zwierząt. Finalna faza przygotowania produktów do sprzedaży często obejmuje testy płatkowe polegające na naniesieniu niewielkiej ilości kosmetyku na skórę człowieka, aby upewnić się, że produkt jest w pełni skuteczny oraz tolerowany przez organizm. Badania tolerancji na skórze oraz skuteczności kosmetycznej są przeprowadzane przez medycznych ekspertów.